Шановні відвідувачі!

Вітаючи вас на сайті Лебединської районної ради, сподіваюсь, що розміщені на ньому матеріали допоможуть вам оперативно отримати повну та достовірну інформацію про діяльність районної ради та 23 сільських рад району, сприятимуть взаємодії органів місцевого самоврядування та громадськості при вирішенні актуальних питань життєдіяльності територіальних громад.

 

З повагою, голова Лебединської районної ради Василь Калита!

   
   

Документи  

   

Корисні посилання  

   

ОГОЛОШЕННЯ

До відома депутатів районної ради та населення!

Відповідно до статті 46 «Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» 27 лютого 2020 року о 10 годині в залі засідань районної ради скликається чергова тридцять друга сесія Лебединської районної ради сьомого скликання, на розгляд якої вносять питання:

  1. Про звіт голови Лебединської районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку району та делегованих повноважень.
  2. Про затвердження звіту про виконання районного бюджету Лебединського району за 2019 рік.
  3. Про інформацію керівництва Роменської місцевої прокуратури про стан законності, боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності на території району.
  4. Інші питання.

На сесію запрошуються: голова Лебединської районної державної адміністрації, заступник голови Лебединської районної державної адміністрації, начальники відділів та управлінь Лебединської районної державної адміністрації, керівник Роменської місцевої прокуратури, начальник Лебединського відділення поліції ГУНП в Сумській області, сільські голови, керівники підприємств та установ районного підпорядкування, депутати Сумської обласної ради, закріплені за Лебединським районом, представники місцевих засобів масової інформації.

 

   

З 1 січня 2020 року набирають чинності зміни до Закону України «Про запобігання корупції»

Так, Законом значно розширено коло близьких осіб.

Внесено деякі уточнення до поняття «члени сім’ї».

Розширюється перелік відомостей, який декларант має подавати щодо себе і членів сім’ї при поданні декларації.

 

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

   

Увага! НАЗК доповнило роз'яснення щодо заповнення Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані у системі "Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування"

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані


64. За якою формою та яким чином слід подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування?

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

   

ОГОЛОШЕННЯ

Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова готує фахівців зі спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» (ліцензований обсяг 150 осіб на рівні «Магістр») за освітньо-професійною програмою «Адміністративне управління об’єднаними територіальними громадами» за заочно-дистанційною формою навчання.

Мета підготовки фахівців полягає в набутті професійних компетентностей щодо ефективного управління на засадах публічності влади, демократичних принципів взаємодії влади та громадян, прозорості прийняття та ефективності реалізації управлінських рішень для забезпечення сталого розвитку регіонів шляхом активізації місцевих ініціатив і раціонального використання ресурсного потенціалу територій.

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

   
Joomla модули на http://joomla3x.ru и компоненты.

Відповідно до Положення про конкурс «Кращі практики місцевого самоврядування», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 28 березня 2014 року № 96, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 14 квітня 2014 року за № 419/25196, та з метою забезпечення проведення конкурсу «Кращі практики місцевого самоврядування» у 2017 році з 3 квітня оголошується початок прийняття заявок на участь у ньому.

ОГОЛОШЕННЯ

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17 червня 2016 року №1717/5 «Про затвердження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» на Охтирський місцевий центр покладено повноваження, які стосуються прийому заяв громадян щодо реєстрації громадський організацій та видачі відповідних свідоцтв. При цьому центри діятимуть як «фронт-офіси», а реєстрація громадських формувань відбуватиметься у Головному управління юстиції у м. Суми.

Більш детальну інформацію Ви можете отримати за адресою: 42 700, Сумська область, м. Охтирка, вул. Перемоги (Леніна),13 або за телефоном (05446) 4-22-23.

Інститут Політичної Освіти

 ОГОЛОШУЄ

набір депутатів місцевих рад до участі в навчальних семінарах

в рамках проектів «Посилення місцевої демократії» та

«Місцеве самоврядування. Крок до ефективності»,

які реалізуються у партнерстві

 з Національним Фондом підтримки демократії (NED) та

Представництвом Фонду Конрада Аденауера в Україні (KAS)

Згідно наказу Міністерства юстиції України від 17 червня 2016 року №1717/5 "Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань" повноваження працівників Охтирського місцевого центру з надання БВПД розширюються.

Відтепер на Охтирський місцевий центр буде покладено повноваження, які стосуватимуться прийому заяв громадян щодо реєстрації громадський організацій та видачі відповідних свідоцтв. При цьому реєстрація громадських організацій відбуватиметься у Головному управління юстиції у м. Суми.

Завантажити наказ "Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань"